Moi siis vaan:D!

Mä pidin aikaisemmin blogia blogit palvelussa, mutta se lopetti:(

Mutta nyt ajattelin alkaa pitää täällä blogia!:)

Kerron nyt vähän itsestäni:)

Oon siis ala-astelainen koulussa käyvä tyttö. Omistan oman ihanan karvaturrin nimeltä Onni. Onni on musta, kohta vuodenikäinen labradori:)

Oon viettämässä Joulua mökillä!:) Enää päivä jouluun!!! Joululahjoja voin tällä blogissa esittää, mutta en tule varmaan saamaan kovin paljoa lahjoja, kun ei minulla tänä jouluna mitään erityisiä toiveita ollut, jos esimerkiksi vertaa kun olin 4-vuotias niin oli pitkä toivelista, josta löyty kaikenmaailman Barbiet, bratzin, Lego friedsit ja mitä niitä nyt olikaan:D

 

 

Vähän kuvia tältä päivältä:

image-normal.jpg

Mokkimaisemaa:)

image-normal.jpg

Joulupöytä:)

image-normal.jpg

Joulukoristeita:)

image-normal.jpg

Jouluvalot:)

image-normal.jpg

Kynttilöitäää!:)

image-normal.jpg

Testissä Pedigree koirankeksit:)

Onni ihan hulluna näihin!:)

Noni.... Moikka!:) Huomena varmaan postausta joulusta joululahjoista yms. :)

♥:llä Imppu ja Onni:)